Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


 


Úvod »městská a venkovská» Lovelec Maia / 468 Wh / 13 Ah / 28"


        

Lovelec Maia / 468 Wh / 13 Ah / 28"

velikost rámu 19"

skladem

 

Číslo produktu: 244
Výrobce: Lovelec
Elektromotor: středový
Typ brzd: typ "V"
Velikost kol: 28"
naše cena bez DPH: 24 785 Kč
naše cena s DPH (21 %):
29 990 Kč

Velikost rámu 19" .....................................

Baterie 13 Ah ... 31.990,- Kč

Baterie 16 Ah ... 34.990,- Kč

Velké foto 1

Velké foto 2

Jak jezdí letošní novinka - Lovelec Maia - elektrokolo do města i na výlety se středovým motorem BEWO 250W a baterií 13 Ah (cena 31.990,- Kč, s baterií 10 Ah cena 29990,- Kč a s baterií 16 Ah cena 34.990,- Kč).Vyzkoušeli jsme při krátké  testu v okolí Lednice. Elektrokolo bylo úplně nové, což zapřinilo počáteční problém. Nabíječka dodaná k elektrokolu měla jiný konektor. To jsme ale vyřešili a mohli jsme vyrazit na první cyklovýlet. Z Lednice po nádherné cyklostezce č. 5043 (asi po 3 km mi přestal ukazovat ukazatel rychlosti, ale to jsem spravil posunutím čidla otáček zadního kola) kolem Malé vodní elektrárny Bulhary do stejnojmenné obce, zde jsme přejeli přes most přes Dyji a pokračovali po žluté, ale do Přítluk jsme nejeli. Vzali jsme to rovně na státní a doleva. Asi po 800 m zabočujeme vpravo a parkujeme u hostince U Kapličky. A pak po další cyklostezce č. 5066 až k vodní nádrži Nové Mlýny - dolní a po jejím severním břehu - panelka - až do Strachotína a dále přes letiště do Popic - zde byl cíl. Zpáteční cestu jsme vzali přes Dolní Věstonice a podél jižního břehu přes Milovice a Bulhary do Lednice. Prvních asi 20 km jsem jel na 2. stupeň, ale vzhledem k tomu, že motor u tohoto stupně zabírá jen asi do rychlosti 11 km/h (lze pěkně sledovat na grafickém ukazateli příkonu) a my jsme jeli rychleji, tak jsem motor moc nevyužil. Ten přišel na řadu při výjezdy ke Kapličce, k letišti a z Milovic do Bulhar. To už jsem ale jel na 3. stupeň, který pomáhá do rychlsoti cca 18 km / h. Celkem jsme ujeli 56 km a spotřebovali 4/5 kapacity baterie. Elektrokolo je spíš určeno pro lehčí cyklisty, má poměrně měkké odpružení přední vidlice. Drobnou nevýhodou je nulování tripu při vypnutí elektrokola. Ostatní komponenty - brzdy, sedlo, přehazovačka (7 rychlostí), pneu v pořádku. Pomoc elektromotoru je víceméně pro každý stupeň stejná, jen se liší rychlost, při které se motor odpojuje (1. stupeň do 4 km/h, 2. do 11, 3. do 18, 4. do 22 a 5. do 25 km / h). Vyzkoušeli jsme ho i za deště a jízdě v písku a v pohodě obstálo. Baterie je sice na nosiči, ale vzhledem ke středovému motoru, nevadila ani plná dvojbrašna na nosiči (byli jsem přeci v kraji vína).

Odkaz na stránky výrobce

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.