Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


 

Naše firma: Rotagral s.r.o.

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:

Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 


KONTAKTY

PRODEJNA elektroKOLA Rotagral
Olomouc, Chválkovická 678/46
u autobusové zastávka Epava
tel: 739 377 300
rotagral@rotagral.cz
Po-pá 9-12 12:30-17 hod. (23.12.-7.1. zavřeno)
Provozuje Rotagral s.r.o.

NOVINKY

arr32. den testování elektrokol - Chorvatsko - Kvarnerské ostrovy - ostrov Krk2. den - ostrov Krk - Sveti Vid - Miholjice, Dobrinj, Risika, Vrbnik, Krk Pro dnešní den se... arr3Testování elektrokol - Chorvatsko - Kvarnerské ostrovy 20181. den testování elektrokol 2018 - Chorvatsko - Kvarnerské ostrovy - ostrov Cres - Stivan,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 4. den - EgerHned po ránu projíždíme "vinnou" čtvrtí Egeru Projíždíme městem, míjíme místní pamětihodnosti,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 3. den - okružní jízda přes pohoří BükkZahajujeme kávou v městečku Szilvásvárad. A asi po půlhodince Szilvásvárad... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 2. den - Tiszalúc - TokajDnes to bude proti proudu Tisy, tedy po rovince. Díky silnému protivětru jsme ale nakonec byli rádi,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 1. den - pohoří Bükk (bukové) a Miskolc - TapolcaZpráva o testování elektrokol. Tentokrát jsme naše elektrokola testovali v Maďarsku, v pohoří Bükk a... arr3For Bike 2017Přinášíme Vám postřehy z letošní výstavy For Bike v Praze.- nejlepší elektrokolo veletrhu - Lapierre... arr3Rozhlasová reportáž z naší prodejnyZde si můžete poslechnout rozhlasovou reportáž z naší prodejny elektrokol... arr3Testování elektrokol - Černá hora - 6. den - Boka Kotorská6. den testování elektrokol v Černé Hoře - Boka Kotorská Azuro, 18°C Dnes nás čeká poslední, a jak... arr3Testování elektrokol - Černé Hora - 5. den - Cetinje - Virpazar5. den testování elektrokol v Černé Hoře - Cetinje - Virpazar Je pod mrakem, 18°C. Dnes testujeme... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 4. den - Obzovica - Virpazar4. den - Obzovica - Virpazar, 17°C, pod mrakem Dnešní cyklovýlet zahajujeme asi 10 km před městem... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 3. den - Stari Bar, Ujcinj3. den - Stari Bar, Ulcinj, slunečno 18°CDnešní testovací cyklovýlet začínáme ve Starém Baru. Cílem... arr3Testování elektrokol Černá Hora - 2. den - Albánie - Skadarské jezero2. den - Albánie  -město Shkodra a Skadarské jezero Dnes jsme se přesunuli do města Shkodra v... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 1. den národní park Lovčen1. den - národní park Lovćen. Do Černé Hory jsme na letošní testování vzali jedno městské... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 5. den - Umag, Duba, NovigradTestování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 5. den - Umag, Duba, Novigrad. Poslední... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 3. den - Draguč a 4. den Poreč, Motovun, NovigradSpojil jsem oba dva dny do jedné zprávy, protože zaúřadovalo počasí a první den byl "hotov" po 13... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 2. den - Koper (Slovinsko), Piran, Sečovlje, Buščina, NovigradDnešní cyklotest začínáme ve slovinském Koperu. Nejprve kopíruje pobřeží po kvalitní cyklostezce... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 1. den - Buje, Livade, NovigradPro letošní testování jsme vybrali jedno z nejlevnějších elektrokol - Crussis e-City 1.1 (baterie... arr3Testování elektrokol a elektrifikovaných kol 2014 - Itálie, Palmová RiviéraZpráva o minitestování elektrokol a elektrifikovaných kol - září 2014, Itálie.Testovali jsme... arr3Testování elektrokol - Korčula - 5. den - Babina, PrigradicaDnes jsme se probudili do nádherného rána. Poslední cyklistický výlet na ostrově Korčula začíná... arr3Testování elektrokol - Korčula - 4. den - BlatoVětšina účastníků zájezdu odjela autobusem na výlet do Dubrovníku a naše skupinka si vybrala trasu... arr3Testování elektrokol - Korčula - 3. den - KorčulaTak dnes nás čeká návštěva městečka Korčula na východním pobřeží ostrova. Je slunečno, ale nad... arr3Testování elektrokol - Korčula - 2. den - HumSlíbil jsem, že se více zaměříme na technické parametry testované elektrosady. Jedná se o sadu... arr3Testování elektrokol - Korčula - 1. den - ZavalaticaTato zpráva pojednává o testování elektrokol Lovelec Premium Classic, Lovelec Premium Easy a... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 6. den - Erjavčeva koča, Slemenova špica, sedlo VršičPoslední den máme volnou ruku v návrhu trasy. Neváháme a za cíl si volíme Erjavčevu koču v nadmořské... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 5. den - jezero Bled, soutěska Vintgar, údolí Sávy DolinkyRáno je mlhavé a sluníčko jen tušíme, že někde je. Autobusem odjíždíme do městečka Bled a... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 4. den - Planina PokljukaTentokrát zahajujeme autobusovým přesunem na Rudno Polje. Už cestou se nám díky stále se lepšícímu... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 3. den - Laghi di Fusine - Planica - Izvir SavePůvodně byl tento den kvůli předpokládanému vývoji počasí vyhlášen za pelíškový den, ale i přesto... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 2. den - Tarvisio - Arnoldstein - PečDnes jedeme přes území tří států - Slovinska, Itálie, Rakouska. Obloha sice ráno nevěští nic... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 1. denRok se sešel s rokem a opět jsme testovali elektrokola v praxi, v rámci cyklistického zájezdu do... arr3CyklokočárekNávštěva výrobce v Lanškrouně přinesla rozšíření naší nabídky o unikátní cyklokočárek.... arr3Korsika 2011 - 6. dílA je tu poslední cyklovýlet na elektrokolech na Korsice. Autobus nás vyváží asi 6 km nad městečko... arr3Korsika 2011 - 5. dílKorsikou na elektrokolech - 5. díl Tentokrát se ocitneme v nejvyšší nadmořské výšce z celého našeho... arr3Korsika 2011 - 4. dílAjaccio - jedno z nejznámějších měst na Korsice - tak to bude dnešní cíl našeho putování. A kdo bude... arr3Korsika 2011 - 3. dílTak dnes nás čeká jeden z nejkrásnějších výletů. A počasí se jaksepatří vyšňořilo. Nebe bez mráčku,... arr3Korsika 2011 - 2. dílVymetená obloha druhého dne slibovala krásné počasí. Dnešní trasa začíná v nadmořské výšce 491m,... arr3Korsika 2011 - 1. dílVážení příznivci cyklotoulek. Připravili jsme pro vás miniseriál o našich cyklotoulkách po... arr3Aktualizace tabulky porovnávající elektrokolaZde si můžete porovnat parametry jednotlivých elektrokol.... arr3AGOGS Bike Music - revoluční přehrávač s rádiemVše potřebné se dovíte zde. Objednat můžete zde.... arr3Aktualizace článku \"Praktické zkušenosti z provozu\"Praktické zkušenosti z provozu... arr3Jaký byl EBIKE BRNO - převzato z ekolo.cz, jejichž kola prodáváme ... arr3Testování elektrokol na veletrhu Bike BrnoNejvětší testovací dráha elektrokol v Evropě o ploše 20 arů. Více než 30 různých typů elektrokol... arr3TV Public o námi prodávaných elektrokolechZde se můžete na záznam podívat. Musíme trochu poopravit údaje uvedené v tomto dokumentu. Dojezd...

ANKETA

Nová anketa - jaké elektrokolo byste chtěli?

městské 62% trekové (cestovní) 8% horské 14% skládací 16%

 


Testování elektrokol a elektrifikovaných kol 2014 - Itálie, Palmová Riviéra

Zpráva o minitestování elektrokol a elektrifikovaných kol - září 2014, Itálie.
Testovali jsme následující elektrokola, resp. elektrifikovaná kola:

Dynamic

 

Leader Fox Sandy

 

  • elektrifikové kolo Leader Fox Šumava pánské, sada e-totem (250W, 36V / 10Ah, elmotor v přední kole, baterie na zadním nosiči)

Leader Fox Šumava

 

  • elektrifikové kolo Leader Fox Šumava dámské, sada e-totem (250W, 36V / 10Ah, elmotor v přední kole, baterie na zadním nosiči)

Leader Fox Šumava dámské

 

4ever Shadow

 

4ever Prestige



První den - slunečno, 18°C, testovací trasa - hřebenovka od pevnosti Civitella del Tronto do městečka Villa Rossa.
Počet ujetých km ... 39
Převýšení 530 m.
Stav baterií - vybito cca z 1/2
Poznatky:
- dobrá práce snímače torzní síly u Dynamicu - jak razantní akcelerace, tak výrazná pomoc elektromotoru i při malé síle do pedálů
- baterie ze sady e-totem "nenaskočila". Po zapojení do nabíječky se vzpamatovala a pak už fungovala bezvadně
- chybějící nosič na Dynamiku a rovná řídítka na Dynamiku (pro cyklistu zvyklého na pohodlnější "polovlaštovky")
- upevnění blatníků u Leader Fox Sandy je náchylné k posunutí (hlavně při přepravě kol)


Druhý den - slunečno, 19°C, testovací trasa z městečka Rocca Santa Maria do městečka Campli.
Počet ujetých km ... 37
Převýšení 520 m
Stav baterií - vybito z cca 3/4
Poznatky:
- i když má Dynamic měření rychlosti a ujetých km v displeji, přeci jenom doporučujeme instalaci cyklocomputeru
- osvědčila se instalace blatníků na Dynamic (i proti šutrům)
- výborné brzdy u Dynamic (hydraulické)
- Dynamic - u el. pohonu využíváme 1. až 2. stupeň (ze 4)
- opatrně při vytahování baterie - naráží do rámu a přicvakává bowden


Třetí den - podmrakem, 19°C, start v Campo Imperatore v pohoří Gran Sasso, cíl v městečku Barisciano
Asi v polovině trasy nás zastihl déšť.
Počet ujetých km ... 33
Převýšení 450m
Stav baterie - vybito z cca 3/4
Poznatky:
- Leader Fox Sandy - začal vynechávat motor - povytažený konektor pod sedlem - pravděpodobně při manipulaci s podsedlovou brašničkou
- Dynamic - začal vynechávat motor - vlhký konektor od snímače torzní síly. Kablík je vedený pod středem a je zde velmi náchylný na znečištění

Čtvrtý den - slunečno, 18°, start Rocca Santa Maria, cíl Tordinia u Terama
Počet ujetých km ... 35
Převýšení 460 m
Stav baterie - vybito z cca 3/4
Poznatky:
- osvědčuje se zpáteční zrcátko

Pátý den - 21° C, slunečno, trasa Civitella del Tronto - Castel Trosino
Počet ujetých km ... 32,5
Převýšení 600 m
Stav baterie - vybito z cca 4/5

Závěr.
Srovnání testovaných koncepcí:
1. Z hlediska výkonu a spotřeby - v podstatě nelze porovnat. Každý z jezdců k jízdě na ekole přistupoval jinak. Od přístupu "přeci se nenechám zahanbit jezdci na standardních kolech a odšlapu to hezky "po svých" bez pomoci elektromotoru až po přístup "dřinu strojům". V zásadě ale elektropohon umožňoval skoro dvojnásobně rychlejší jízdu. Výhodou byla rezerva výkonu u Dynamica (elektromotor 350W).
2. Z hlediska ovládání elektrokola se jeví nejvýhodnější varianta "vše uprostřed". Nejméně výhodná, zejména pro ženy, je varianta "vše vzadu". Když k váze elektromotoru a baterie připočtete i váhu nosiče s brašnou, může nastat problém ne při jízdě, tady se ekolo chová normálně, ale při manipulaci s kolem na místě.
3. Z hlediska poruchovosti vychází nejlépe středová sada.
4. Z hlediska jízdy po vybití baterie se projevuje příznivěji nížší hmotnost elektrifikovaných kol.

Další fotografie elektrokol Sandy a Dynamic:

Dynamic

Leader Fox Sandy

Dynamic

Leader Fox Sandy

LeaderFox Sandy a Dynamic


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ