Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


 

Naše firma: Rotagral s.r.o.

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:

Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 


KONTAKTY

PRODEJNA elektroKOLA Rotagral
Olomouc, Chválkovická 678/46
u autobusové zastávka Epava
tel: 739 377 300
rotagral@rotagral.cz
Po-pá 9-12 12:30-17 hod. (23.12.-7.1. zavřeno)
Provozuje Rotagral s.r.o.

NOVINKY

arr32. den testování elektrokol - Chorvatsko - Kvarnerské ostrovy - ostrov Krk2. den - ostrov Krk - Sveti Vid - Miholjice, Dobrinj, Risika, Vrbnik, Krk Pro dnešní den se... arr3Testování elektrokol - Chorvatsko - Kvarnerské ostrovy 20181. den testování elektrokol 2018 - Chorvatsko - Kvarnerské ostrovy - ostrov Cres - Stivan,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 4. den - EgerHned po ránu projíždíme "vinnou" čtvrtí Egeru Projíždíme městem, míjíme místní pamětihodnosti,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 3. den - okružní jízda přes pohoří BükkZahajujeme kávou v městečku Szilvásvárad. A asi po půlhodince Szilvásvárad... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 2. den - Tiszalúc - TokajDnes to bude proti proudu Tisy, tedy po rovince. Díky silnému protivětru jsme ale nakonec byli rádi,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 1. den - pohoří Bükk (bukové) a Miskolc - TapolcaZpráva o testování elektrokol. Tentokrát jsme naše elektrokola testovali v Maďarsku, v pohoří Bükk a... arr3For Bike 2017Přinášíme Vám postřehy z letošní výstavy For Bike v Praze.- nejlepší elektrokolo veletrhu - Lapierre... arr3Rozhlasová reportáž z naší prodejnyZde si můžete poslechnout rozhlasovou reportáž z naší prodejny elektrokol... arr3Testování elektrokol - Černá hora - 6. den - Boka Kotorská6. den testování elektrokol v Černé Hoře - Boka Kotorská Azuro, 18°C Dnes nás čeká poslední, a jak... arr3Testování elektrokol - Černé Hora - 5. den - Cetinje - Virpazar5. den testování elektrokol v Černé Hoře - Cetinje - Virpazar Je pod mrakem, 18°C. Dnes testujeme... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 4. den - Obzovica - Virpazar4. den - Obzovica - Virpazar, 17°C, pod mrakem Dnešní cyklovýlet zahajujeme asi 10 km před městem... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 3. den - Stari Bar, Ujcinj3. den - Stari Bar, Ulcinj, slunečno 18°CDnešní testovací cyklovýlet začínáme ve Starém Baru. Cílem... arr3Testování elektrokol Černá Hora - 2. den - Albánie - Skadarské jezero2. den - Albánie  -město Shkodra a Skadarské jezero Dnes jsme se přesunuli do města Shkodra v... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 1. den národní park Lovčen1. den - národní park Lovćen. Do Černé Hory jsme na letošní testování vzali jedno městské... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 5. den - Umag, Duba, NovigradTestování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 5. den - Umag, Duba, Novigrad. Poslední... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 3. den - Draguč a 4. den Poreč, Motovun, NovigradSpojil jsem oba dva dny do jedné zprávy, protože zaúřadovalo počasí a první den byl "hotov" po 13... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 2. den - Koper (Slovinsko), Piran, Sečovlje, Buščina, NovigradDnešní cyklotest začínáme ve slovinském Koperu. Nejprve kopíruje pobřeží po kvalitní cyklostezce... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 1. den - Buje, Livade, NovigradPro letošní testování jsme vybrali jedno z nejlevnějších elektrokol - Crussis e-City 1.1 (baterie... arr3Testování elektrokol a elektrifikovaných kol 2014 - Itálie, Palmová RiviéraZpráva o minitestování elektrokol a elektrifikovaných kol - září 2014, Itálie.Testovali jsme... arr3Testování elektrokol - Korčula - 5. den - Babina, PrigradicaDnes jsme se probudili do nádherného rána. Poslední cyklistický výlet na ostrově Korčula začíná... arr3Testování elektrokol - Korčula - 4. den - BlatoVětšina účastníků zájezdu odjela autobusem na výlet do Dubrovníku a naše skupinka si vybrala trasu... arr3Testování elektrokol - Korčula - 3. den - KorčulaTak dnes nás čeká návštěva městečka Korčula na východním pobřeží ostrova. Je slunečno, ale nad... arr3Testování elektrokol - Korčula - 2. den - HumSlíbil jsem, že se více zaměříme na technické parametry testované elektrosady. Jedná se o sadu... arr3Testování elektrokol - Korčula - 1. den - ZavalaticaTato zpráva pojednává o testování elektrokol Lovelec Premium Classic, Lovelec Premium Easy a... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 6. den - Erjavčeva koča, Slemenova špica, sedlo VršičPoslední den máme volnou ruku v návrhu trasy. Neváháme a za cíl si volíme Erjavčevu koču v nadmořské... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 5. den - jezero Bled, soutěska Vintgar, údolí Sávy DolinkyRáno je mlhavé a sluníčko jen tušíme, že někde je. Autobusem odjíždíme do městečka Bled a... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 4. den - Planina PokljukaTentokrát zahajujeme autobusovým přesunem na Rudno Polje. Už cestou se nám díky stále se lepšícímu... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 3. den - Laghi di Fusine - Planica - Izvir SavePůvodně byl tento den kvůli předpokládanému vývoji počasí vyhlášen za pelíškový den, ale i přesto... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 2. den - Tarvisio - Arnoldstein - PečDnes jedeme přes území tří států - Slovinska, Itálie, Rakouska. Obloha sice ráno nevěští nic... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 1. denRok se sešel s rokem a opět jsme testovali elektrokola v praxi, v rámci cyklistického zájezdu do... arr3CyklokočárekNávštěva výrobce v Lanškrouně přinesla rozšíření naší nabídky o unikátní cyklokočárek.... arr3Korsika 2011 - 6. dílA je tu poslední cyklovýlet na elektrokolech na Korsice. Autobus nás vyváží asi 6 km nad městečko... arr3Korsika 2011 - 5. dílKorsikou na elektrokolech - 5. díl Tentokrát se ocitneme v nejvyšší nadmořské výšce z celého našeho... arr3Korsika 2011 - 4. dílAjaccio - jedno z nejznámějších měst na Korsice - tak to bude dnešní cíl našeho putování. A kdo bude... arr3Korsika 2011 - 3. dílTak dnes nás čeká jeden z nejkrásnějších výletů. A počasí se jaksepatří vyšňořilo. Nebe bez mráčku,... arr3Korsika 2011 - 2. dílVymetená obloha druhého dne slibovala krásné počasí. Dnešní trasa začíná v nadmořské výšce 491m,... arr3Korsika 2011 - 1. dílVážení příznivci cyklotoulek. Připravili jsme pro vás miniseriál o našich cyklotoulkách po... arr3Aktualizace tabulky porovnávající elektrokolaZde si můžete porovnat parametry jednotlivých elektrokol.... arr3AGOGS Bike Music - revoluční přehrávač s rádiemVše potřebné se dovíte zde. Objednat můžete zde.... arr3Aktualizace článku \"Praktické zkušenosti z provozu\"Praktické zkušenosti z provozu... arr3Jaký byl EBIKE BRNO - převzato z ekolo.cz, jejichž kola prodáváme ... arr3Testování elektrokol na veletrhu Bike BrnoNejvětší testovací dráha elektrokol v Evropě o ploše 20 arů. Více než 30 různých typů elektrokol... arr3TV Public o námi prodávaných elektrokolechZde se můžete na záznam podívat. Musíme trochu poopravit údaje uvedené v tomto dokumentu. Dojezd...

ANKETA

Nová anketa - jaké elektrokolo byste chtěli?

městské 62% trekové (cestovní) 8% horské 14% skládací 16%

 


Testování elektrokol - Korčula - 2. den - Hum

Slíbil jsem, že se více zaměříme na technické parametry testované elektrosady. Jedná se o sadu značky e-totem 700C - přední elektromotor, 36V/10Ah. S montáží byl trošku problém, protože na středové ose na straně talířů nebylo místo pro instalaci magnetického kolečka a snímače otáček, takže se musela provést montáž na opačné straně středové osy, což si vynutilo i otočení vlastního snímače na jeho držáku (snímač obsahuje dvě sondy, proto nestačí otočit jen kolečko s magnety). Během provozu se tato úprava osvědčila. Naopak indikátor stavu baterie na displeji nereagoval přesně a i když byla baterie z poloviny vybita, stále indikoval plné nabití. Ke konci však najednou zhasly dvě poslední čárky indikátoru nabití a baterie se odpojila. Celý tento problém se nakonec zdárně podařilo vyřešit až v servisním středisku, kdy byl do ovládacího displeje nahrán nový program. A ještě jedna zajímavost (hlavně z hlediska příčiny) nás překvapila. Při jízdě kolem 15 km/h se začalo ozývat velmi výrazné drnčení. Nejdřív jsme usuzovali, že se jedná o motor, ale příčinou byl prasklý držák bidonu.
Na následující fotografii byste ani nečekali, že se jedná o elektrokolo.

elektrosada




A teď již k naší druhé cyklovyjížďce. Ráno nás přivítalo sluníčkem a místní mořská panna mohla před hotelem sledovat klidnou mořskou hladinu.



Vlastní cyklovyjížďka začala v přístavu Vela Luka, na západním pobřeží ostrova. Ten nás přivítal deštěm. Hodinku jsme strávili v hospůdce u mola a pak jsme konečně mohli vyrazit.
Protože jsme jeli po pobřeží, tak jsme hledali nějaký klidný zálivek, kde bychom se mohli vykoupat. K jednomu obydlenému sjíždíme, ale po malé občerstvovací přestávce se vracíme zpátky na trasu.

elektrokola




Po čase se v dálce objevuje i poloostrov Pelješac:

Pelješac



Vítaným zpestřením je objev motýla uprostřed křižovatky:

motýl



Následující pasáž má vyústění v né nadarmo nazývané vesničce "Potirna". Než jsme se tam dostali, překonáváme 1,5 km dlouhé ostré stoupání. "Jak jedeš?" volám na manželku. Ta odpovídá "tři pět" což v naší elektrokolácké hantýrce znamená třetí (nejvyšší) stupeň asistence elektromotoru a páté kolečko zadního sedmikolečka. Konečně se cesta srovnává. Kdo chce, může si ještě přišlápnout a vyjet na vrchol 2,6 km vzdáleného kopce Hum. Nejedeme. Nemáme horská kola, ale cestovní, což se projevuje třeba skřípáním (jinak praktického) seřizovacího rychloupínáku řídítek a představce při výraznější pomoci rukama.

rychloupínák



Sjíždíme z Potirny směrem k jižnímu pobřeží ostrova a pobřežní silničkou míříme do Grščice, prvního místa na trase s možností občerstvení. Tak to je sice zavřeno, ale koupat se dá.

Grščica



A je tu déšť. Naštěstí nás zastihuje v restauraci v Prižbě, kam jsme se zastavili na pozdní oběd.

Prižba



Pozdě odpoledne dojíždíme do hotelu. S kolegou se ještě vydáváme do již známého sklípku ve Smokvici pro další příděl opravdu lahodného vína Pošip. I když tentokrát se dešti nevyhneme.

Technické parametry:
Ujetá vzdálenost:    43km
Čistý čas jízdy    2:36
Průměrna rychlost    16,5km/hod
Baterie vybita z     90%
Mimořádnosti: Skřípající rychloupínák řídítek při velké zátěži.

 

Předchozí díl najdete v Novinkách, nebo zde


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ