Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


 

Naše firma: Rotagral s.r.o.

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:

Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 


KONTAKTY

PRODEJNA elektroKOLA Rotagral
Olomouc, Chválkovická 678/46
u autobusové zastávka Epava
tel: 739 377 300
rotagral@rotagral.cz
Po-pá 9-12 12:30-17 hod. (23.12.-7.1. zavřeno)
Provozuje Rotagral s.r.o.

NOVINKY

arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 4. den - EgerHned po ránu projíždíme "vinnou" čtvrtí Egeru Projíždíme městem, míjíme místní pamětihodnosti,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 3. den - okružní jízda přes pohoří BükkZahajujeme kávou v městečku Szilvásvárad. A asi po půlhodince Szilvásvárad... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 2. den - Tiszalúc - TokajDnes to bude proti proudu Tisy, tedy po rovince. Díky silnému protivětru jsme ale nakonec byli rádi,... arr3Testování elektrokol - Maďarsko - 1. den - pohoří Bükk (bukové) a Miskolc - TapolcaZpráva o testování elektrokol. Tentokrát jsme naše elektrokola testovali v Maďarsku, v pohoří Bükk a... arr3For Bike 2017Přinášíme Vám postřehy z letošní výstavy For Bike v Praze.- nejlepší elektrokolo veletrhu - Lapierre... arr3Rozhlasová reportáž z naší prodejnyZde si můžete poslechnout rozhlasovou reportáž z naší prodejny elektrokol... arr3Testování elektrokol - Černá hora - 6. den - Boka Kotorská6. den testování elektrokol v Černé Hoře - Boka Kotorská Azuro, 18°C Dnes nás čeká poslední, a jak... arr3Testování elektrokol - Černé Hora - 5. den - Cetinje - Virpazar5. den testování elektrokol v Černé Hoře - Cetinje - Virpazar Je pod mrakem, 18°C. Dnes testujeme... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 4. den - Obzovica - Virpazar4. den - Obzovica - Virpazar, 17°C, pod mrakem Dnešní cyklovýlet zahajujeme asi 10 km před městem... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 3. den - Stari Bar, Ujcinj3. den - Stari Bar, Ulcinj, slunečno 18°CDnešní testovací cyklovýlet začínáme ve Starém Baru. Cílem... arr3Testování elektrokol Černá Hora - 2. den - Albánie - Skadarské jezero2. den - Albánie  -město Shkodra a Skadarské jezero Dnes jsme se přesunuli do města Shkodra v... arr3Testování elektrokol - Černá Hora - 1. den národní park Lovčen1. den - národní park Lovćen. Do Černé Hory jsme na letošní testování vzali jedno městské... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 5. den - Umag, Duba, NovigradTestování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 5. den - Umag, Duba, Novigrad. Poslední... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 3. den - Draguč a 4. den Poreč, Motovun, NovigradSpojil jsem oba dva dny do jedné zprávy, protože zaúřadovalo počasí a první den byl "hotov" po 13... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 2. den - Koper (Slovinsko), Piran, Sečovlje, Buščina, NovigradDnešní cyklotest začínáme ve slovinském Koperu. Nejprve kopíruje pobřeží po kvalitní cyklostezce... arr3Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 1. den - Buje, Livade, NovigradPro letošní testování jsme vybrali jedno z nejlevnějších elektrokol - Crussis e-City 1.1 (baterie... arr3Zpráva o minitestu elektrokol a elektrifikovaných kolZpráva o minitestování elektrokol a elektrifikovaných kol - září 2014, Itálie.Testovali jsme... arr3Testování elektrokol - Korčula - 5. den - Babina, PrigradicaDnes jsme se probudili do nádherného rána. Poslední cyklistický výlet na ostrově Korčula začíná... arr3Testování elektrokol - Korčula - 4. den - BlatoVětšina účastníků zájezdu odjela autobusem na výlet do Dubrovníku a naše skupinka si vybrala trasu... arr3Testování elektrokol - Korčula - 3. den - KorčulaTak dnes nás čeká návštěva městečka Korčula na východním pobřeží ostrova. Je slunečno, ale nad... arr3Testování elektrokol - Korčula - 2. den - HumSlíbil jsem, že se více zaměříme na technické parametry testované elektrosady. Jedná se o sadu... arr3Testování elektrokol - Korčula - 1. den - ZavalaticaTato zpráva pojednává o testování elektrokol Lovelec Premium Classic, Lovelec Premium Easy a... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 6. den - Erjavčeva koča, Slemenova špica, sedlo VršičPoslední den máme volnou ruku v návrhu trasy. Neváháme a za cíl si volíme Erjavčevu koču v nadmořské... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 5. den - jezero Bled, soutěska Vintgar, údolí Sávy DolinkyRáno je mlhavé a sluníčko jen tušíme, že někde je. Autobusem odjíždíme do městečka Bled a... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 4. den - Planina PokljukaTentokrát zahajujeme autobusovým přesunem na Rudno Polje. Už cestou se nám díky stále se lepšícímu... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 3. den - Laghi di Fusine - Planica - Izvir SavePůvodně byl tento den kvůli předpokládanému vývoji počasí vyhlášen za pelíškový den, ale i přesto... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 2. den - Tarvisio - Arnoldstein - PečDnes jedeme přes území tří států - Slovinska, Itálie, Rakouska. Obloha sice ráno nevěští nic... arr3Testování elektrokol - Slovinsko 1. denRok se sešel s rokem a opět jsme testovali elektrokola v praxi, v rámci cyklistického zájezdu do... arr3CyklokočárekNávštěva výrobce v Lanškrouně přinesla rozšíření naší nabídky o unikátní cyklokočárek.... arr3Korsika 2011 - 6. dílA je tu poslední cyklovýlet na elektrokolech na Korsice. Autobus nás vyváží asi 6 km nad městečko... arr3Korsika 2011 - 5. dílKorsikou na elektrokolech - 5. díl Tentokrát se ocitneme v nejvyšší nadmořské výšce z celého našeho... arr3Korsika 2011 - 4. dílAjaccio - jedno z nejznámějších měst na Korsice - tak to bude dnešní cíl našeho putování. A kdo bude... arr3Korsika 2011 - 3. dílTak dnes nás čeká jeden z nejkrásnějších výletů. A počasí se jaksepatří vyšňořilo. Nebe bez mráčku,... arr3Korsika 2011 - 2. dílVymetená obloha druhého dne slibovala krásné počasí. Dnešní trasa začíná v nadmořské výšce 491m,... arr3Korsika 2011 - 1. dílVážení příznivci cyklotoulek. Připravili jsme pro vás miniseriál o našich cyklotoulkách po... arr3Aktualizace tabulky porovnávající elektrokolaZde si můžete porovnat parametry jednotlivých elektrokol.... arr3AGOGS Bike Music - revoluční přehrávač s rádiemVše potřebné se dovíte zde. Objednat můžete zde.... arr3Aktualizace článku \"Praktické zkušenosti z provozu\"Praktické zkušenosti z provozu... arr3Jaký byl EBIKE BRNO - převzato z ekolo.cz, jejichž kola prodáváme ... arr3Testování elektrokol na veletrhu Bike BrnoNejvětší testovací dráha elektrokol v Evropě o ploše 20 arů. Více než 30 různých typů elektrokol... arr3TV Public o námi prodávaných elektrokolechZde se můžete na záznam podívat. Musíme trochu poopravit údaje uvedené v tomto dokumentu. Dojezd...

ANKETA

Nová anketa - jaké elektrokolo byste chtěli?

městské 62% trekové (cestovní) 8% horské 14% skládací 16%

 


provoz, údržba, praxe
Provoz, údržba, praxe

Provoz, údržba, praxe

  • pomoc elektromotoru nejvíce oceníte při jízdě do kopce, nebo proti větru,
  • jízda na elektrokole není omezena věkem, kondicí, nebo zdravotní indispozicí,
  • neznečišťujete životní prostředí,
  • dojedete kam potřebujete bez zapocení. Na druhou stranu si můžete zátěž nadávkovat dle potřeby
  • budete rovnocenným partnerem jezdcům na standardních kolech (v kopcích ano, po rovince už méně)
  • vybije-li se baterie, došlapete do cíle,
  • jste nezávislí na MHD,
  • můžete jezdit třeba v obleku,
  • vzhledem k různým provozním režimům elektrokola si můžete přizpůsobit zátěž podle Vaší momentální fyzické situace,
  • snadné parkování,
  • stále se rozšiřující síť cyklostezek,
  • minimální náklady na provoz,
  • kvalitní výbava kol,
  • baterii můžete nabíjet samostatně mimo elektrokolo,
  • elektrokolo nemusíte nikam přihlašovat,
  • péče jako o standardní kolo (tedy kromě pravidelného dobíjení baterie),
  • detailní návod k použití,
  • nemusíte mít ochrannou přilbu (ale vřele ji doporučujeme)
  • elektrokolo je relativně lehké - používáme lehké a výkonné Li-Ion baterie,
  • elektrokola nejsou určena pro osoby mladší 15 let.

Využití elektrokola:

  • pro vyrovnání výkonnosti a radosti z cyklotoulek v partnerském páru,
  • pro jízdu do práce bez zapocení, klidně v kvádru,
  • pro studenty,
  • pro pracovníky rozvážkových služeb,
  • pro cykloturistiku - netrápím se, ale jízdu si užívám,
  • pro sportovce při přepravě na zápas (aby šetřil síly :-),
  • pro zásobovače rodinného krbu (na nosiči uveze až 25kg),
  • pro seniory pro odpočinkovou přepravu,

Tedy pro všechny ty, kteří ocení možnost:

  • okamžité volby mezi vlastní fyzickou námahou a pomoci elektromotoru,
  • volby mezi sportovním výkonem a pohodlným způsobem přepravy,
  • volby mezi namáhavým šlapáním či vychutnáním si cyklistické projížďky v přírodě či v centru města,
  • nebo využitím elektrokola jako přepravního prostředku (osoby a nákladu) při zachování statusu jízdního kola.

DOJEZD - na dojezd elektrokola má vliv:

  • stav baterií,
  • venkovní teplota: do 15°C - beze změny jmenovité kapacity, kolem 0°C - dočasný pokles jmenovité kapacity až na 50%,
  • hmotnost jezdce - uváděný dojezd je pro optimální hmotnost jezdce - 75kg,
  • profil terénu - optimální stoupání je do 4% (tj na 1km o 40m)
  • protivítr
  • technický stav elektrokola - brzdy, tlak v pneumatikách, seřízení kola,

Elektrokola jsou vybavena režimem PAS, režimem Asistent chůze a výjimečně i režimem Akcelerátor:

  • jízda v režimu PAS (pedálový asistent, příšlap)- v tomto režimu je výkon elektromotoru závislý buď na rychlosti otáčení převodníku, tedy na tom, jak rychle šlapete, nebo na síle, kterou se opíráte do pedálů (nebo kombinace obou). Elektromotor se zapojuje po zahájení šlapání takovým výkonem, jaký odpovídá frekvenci otáčení převodníku (šlapu pomalu, elektromotor má malý výkon, šlapu rychle, elektromotor má maximální výkon) resp. do pedálů se opírám malou silou - elektromotor má malý výkon, do pedálů se opírám velkou silou, elektromotor má maximální výkon. Elektromotor pomáhá do rychlosti kolem 25 km/h, kdy se automaticky odpojí a jedete jen vlastní silou. Pomoc elektromotoru je u skládacího kola markantnější, protože se projevuje větší točivý moment na poháněném kole (toto kolo je menší, než u ostatních elektrokol).
  • jízda v režimu AKCELERÁTOR . Pomoc elektromotoru se ovládá otočnou rukojetí (páčkou) a je nezávislá na rychlosti šlapání. Aby výrobci elektrokol dodrželi normu omezující rychlost jízdy jen za pomoci akcelerátoru, jsou elektrokola vybavena omezovačem rychlosti v režimu akcelerátor a to na 6 km/hod
  • většina elektrokol je vybavena vybavena funkcí Walk - Asistent chůze - v případě, že ekolo tlačíte stačí stlačit a držet příslušné tlačítko a ekolo se "vyveze" samo.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ