Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


Náš mateřský podnik - ROTAGRAL s.r.o.:

 

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:


Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 




Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 3. den - Draguč a 4. den Poreč, Motovun, Novigrad

Spojil jsem oba dva dny do jedné zprávy, protože zaúřadovalo počasí a první den byl "hotov" po 13 kilometrech.
Už dopolední nebe nevěstilo nic dobrého. A navíc se hned po startu objevila porucha - elektrokolo Crussis nejelo a začala na nás začala blikat 4. LED na displeji. Závadu jsme však nalezli záhy - rozpojený konektor u elektromotoru. Oprava tedy byla velmi jednoduchá. K rozpojení pravděpodobně došlo při manipulaci s kolem v přívěsu. Abychom předešli stejné závadě, posunuli jsme motorový kabel pod vidlici zadního kola, aby byl lépe chráněný.

nebe


Po ujetí 12 kilometrů jsem dojeli k odbočce na Draguč. Zvažovali jsme, zda jet dál, ale blížící se bouřka nám rozhodování ulehčila a zabočili jsme. A dobře jsme udělali. V místní hospůdce jsme pak strávili skoro dvě hodiny, než jsme se mohli přesunout na odjezdové stanoviště. Protože přepověď počasí byla až do večera velmi špatná, vrátili jsme se zpět na základnu.

Draguč

Draguč

Včerejší počasí je dnes zažehnáno, máme slunečno, 22°C. Cyklotest začínáme těsně za křižovatkou silnic č. 21 a silnice spojující Višnjan a Bariči. Jedeme směrem na Vižinadu, kde bychom se měli napojit na Parenzanu. A hned po pár kilometrech se začínají otevírat místní panoramata.

panoramata


Odbočku na Parenzanu nalézáme asi po osmi kilometrech jízdy po silnici a už se noříme do zářezů bývalé trati.

zářez


Jeden z cílů dnešní trasy je městečko Motovun, na které se těšíme, protože tam budeme moci řádně elektrokola vyzkoušet. A už se nám objevuje:

Motovun


A ještě blíže.

Motovun


Teď ještě projedeme tunelem a hned za ním následuje stoupání až na hradby tohoto malebného městečka.

tunel

hradby

 

A pak ještě výše až nad hradby.

nad hradbami

Celkové stoupání byl cca 2,5 kilometru, z toho posledních 350 metrů asi 15%. Vše v pohodě na 2. stupeň (Lovelec Hiker, 3 stupně asistence)

Z Motovunu jsme si to namířili do Istarských Teplic. Celých deset kilometrů jedu na 3. stupeň (Lovelec Hiker, 3 stupně asistence). Tady máme na tachometru 29,7 km

Istarske Toplice


Po krátkém občerstvení nasedáme opět na elektrokola a míříme na základnu do Novigradu. Tentokrát jsme si vybrali cestu pod viaduktem.

vidukt

vidukt


Technické parametry:

Ujetá vzdálenost: 52 km

Na bateriích svítí:

Crussis e-Cty 1.1 - 1 červená a jedna zelená LED (ze 3 zelených LED)

Lovelec Hiker - 1 červená a jedna zelená LED (ze 4 zelených LED)

Poznámky: Uvolněné sedlo na elektrokole Lovelec Hiker

Předchozí test

Následující test

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

 

NGI4YzJ