Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


Náš mateřský podnik - ROTAGRAL s.r.o.:

 

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:


Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 




Testování elektrokol - Istrijský poloostrov, Chorvatsko - 1. den - Buje, Livade, Novigrad

Pro letošní testování jsme vybrali jedno z nejlevnějších elektrokol - Crussis e-City 1.1 (baterie 8,8 Ah) a jedno elektrokolo z opačného spektra - Lovelec Hiker (středový elektromotor, baterie 10Ah).


První den jsme se prostřednictvím autobusu přepravili do obce Buje.

Buje


Kousek za obcí jsme se už na elektrokolech napojili na bývalou úzkorozchodnou železnici Parenzana (www.parenzana.net) - dnes cyklostezku.

Parenzana


Cyklostezka není asfaltová, je to taková "drncáda". Aspoň prověřila všechny spoje. Stejně jako osvětlení elektrokol, protože součástí cyklostezky jsou i tunely.

tunel


Cestou jsme se zastavili v městečku Grožnjan,

Grožnjan


kde jsem mohli mimo jíné vidět i poloviční siluetu úzkorozchodné lokomotivy.

lokomotiva


Z cyklostezky byl krásný výhled na Motovun - městečko na kopci nad řekou Mirnou, kam jsme měli namířeno příště.

Motovun


Cestou jsme se nevyhnuli ani drobným zraněním od trnitých šlahounů zasahujících do cyklostezky.

trny


Po krátkém zastavení v Livade (ujeto 30 km)

Livade


jsme pokračovali až do Novigradu. Nejprve asi 14 km po rovince - částečně po prašné cestě a pak po silnici (ale se silným protivětrem) a pak prudkým stoupáním k Novavasu a zase proti větru až do Novigradu.

Technické parametry:

Ujetá vzdálenost: 55 km

Na baterii svítí:

Crussis e-Cty 1.1 - 1 červená a jedna zelená LED (ze 3 zelených LED)

Lovelec Hiker - 1 červená a jedna zelená LED (ze 4 zelených LED)

Většinu trasy jsme absolvovali na stupeň 1 (3 stupně Lovelec Hiker), resp. 1-2 (5 stupňů Crussis e-City). Závěrečné stoupání a dojezd do Novigradu (cca 12 km) jsme jeli na maximální využití příšlapu.

Poznámky: Upevnění brašny na nosiči suchými zipy se na "drncádě" povolovalo, takže jsme využili nosičové pružiny, kterou jsme brašnu zajistili a byl pokoj.

Následující test

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

 

ZmIwYTZ