Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


Náš mateřský podnik - ROTAGRAL s.r.o.:

 

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:


Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 




Testování elektrokol - Korčula - 3. den - Korčula

Tak dnes nás čeká návštěva městečka Korčula na východním pobřeží ostrova. Je slunečno, ale nad horami se stále převalují černé mraky. Autobus ná vyváží na již známý "palouček", odkud pak pokračujeme již po vlastní ose do Pupnatu (stejně jako první den). Tentokrát v Pupnatu neodbočujeme hned na začátku, ale celým Pupnatem projíždíme a odbočujeme vlevo až na jeho konci. A teď nás čeká sešup k severnímu pobřeží do městečka Kneža.

sjezd

sjezd



Z městečka Kneža se vydáváme pobřežní asfaltkou nejprve na západ, asi 3 km do Račišče. Nalézáme hospůdku a po občerstvení se vracíme zpět do Kneža. Městečkem nyní ale projíždíme a míříme na východ, do cíle naší cesty, do městečka Korčula. Konečně se objevuje známé panorama.

Korčula

Korčula



Kola necháváme u autobusu a vydáváme se do centra. Z Korčuly měl účastníky cyklovyjížďky autobus odvézt zpět na ubytování. Kdo chtěl, mohl však jet na svém kole. S kolegou neváháme a vybíráme si druhou možnost (konečně pořádně otestujeme baterky a motory. Nyní nás ale čeká Korčula.

Korčula

Korčula



Čas vyměřený městečku rychle utekl a nás tedy čeká cyklonávrat. Ten zahajujeme prudkým táhlým stoupáním do obce Žrnovo. A další stoupání 9,5 km až do Pupnatu. Tady odbočujeme na nám již známou trasu "Zavalatica". Právě v okamžiku, kdy náš autobus projížděl směrem na Čaru. Baterky stále drží, ale svítí už jen poslední kontrolka. Každou chvíli čekáme, kdy se baterky vybijí. Baterie z elektrosady vydržela do 1/2 kopce do Smokvice, ve Smokvici už nejede baterka žádná. Takže ještě poslední stoupání jen vlastními silami a závěrečný sjezd k hotelu.

Technické parametry:
Ujetá vzdálenost:    59km (z toho bez baterie 4km)
Čistý čas jízdy:        3:13
Průměrná rychlost    18 km/hod
Baterie vybita ze     100%
Poznámka: V případě vybití baterie se projevila výhoda kola s elektrosadou, protože mělo 3talíř a do kopce bez baterie se přeci jenom šlapalo lépe než na klasickém elektrokole.

 

Předchozí díl najdete v Novinkách, nebo zde

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

 

YmFkM