Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."


Náš mateřský podnik - ROTAGRAL s.r.o.:

 

TISK:

Průmyslová výroba:

 


 

Spolupracujeme:


Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

 




Testování elektrokol - Korčula - 1. den - Zavalatica

Tato zpráva pojednává o testování elektrokol Lovelec Premium Classic, Lovelec Premium Easy a elektrosady e-totem 700C namontované na horském kole Leader Fox v reálných podmínkách cyklozájezdu. Zajímala nás hlavně výdrž baterií, které už mají něco za sebou. Do provozu byly dány v květnu 2011.
Testování jsme prováděli v rámci cyklozájezdu na chorvatský ostrov Korčula, kam jsme byli přepraveni autobusem a trajektem. Celkem jsem najeli přes 200 km, o kterých Vám nyní podáme zprávu.
První testovací den jsme zahájili "výsadkem" na palouku, přibližně uprostřed mezi obcemi Čara a Pupnat. Je pod mrakem, teplota 14°C.



Mírně zvlněným terénem jsme se již na kolech přesunuli na křižovatku těsně před Pupnatem, kde jsme z hlavní silnice odbočili doprava na vedlejší a začali se blížit k moři. Na této cestě nás čekaly dvě zajížďky. Ta první do zátoky Pupnatska Luka a ta druhá do Zavalatice. Na odbočku k té první jsme dojeli po devíti kilometrech jízdy. A za chvíli se nám zátoka ukázala.

Pupnatska Luka


Sjíždíme až k moři a ti, kterým nevadí teplota moře kolem 20°C se koupají. Místní bistro je zavřené, tak přicházejí vhod vlastní zásoby. Hlavně nápoje.
Teď máme dvě varianty pokračování naší cesty. Buď se vrátíme po stejné cestě zpátky k odbočce, nebo budeme pokračovat dál na západ a na původní cestu se napojíme až za zálivem. Vybíráme druhou možnost, čímž se nám otevře pohled na záliv z druhé strany.

Pupnatska Luka

Elektomotory pracují na plný výkon, po kamenité cestě se vzdalujeme od zálivu a stoupáme zpět na okružní silnici. Po ní dojíždíme po sedmi kilometrech do městečka Čara. Tak tady už je hospůdka otevřená a přiťuknutí pivních sklenic doprovází polední vyzvánění zvonu. Z Čary se vydáváme na druhou zajížďku, která končí u moře v městečku Zavalatica. V místní restauraci jsme způsobili trochu problémy. Na tolik hostů nejsou tady v toto předsezónní období zvyklí.

Zavalatica



Se Zavalatice se vracíme po stejné cestě zpět do Čary a přes Smokvicu - zde jsme narazili na vinný sklípek a po degustaci vybíráme na večer místní suché víno Pošip -

vinotéka Smokvica


se 3,5 kilometrovým sešupem vracíme do městečka Brna, kde jsme ubytováni.


Příště se více zaměříme na technické parametry testované elektrosady a elektrokola vyzkoušíme v hornatém terénu při přejezdu ostrova ze severu na jih.

 

Technické parametry:
Ujetá vzdálenost:    34km
Čistý čas jízdy    1:46
Průměrna rychlost    19km/hod
Baterie vybita ze     70%
Mimořádnosti: Vzhledem k tomu, že odemykání pokoje na hotelu je na kartu a tím pádem se kartou aktivuje i elektrická síť v pokoji, musíme si vyžádat druhou kartu, abychom mohli pokoj opustit a zároveň mohli baterie nabíjet.







 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

 

MDRmMzA2MD