Informační povinnost k EET.

Počínaje 1.3.2017 platí:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Náš mateřský podnik - ROTAGRAL s.r.o.:

TISK:

Průmyslová výroba:

Spolupracujeme:

Výroba z plastů - bazénové příslušenství, zastřešení bazénů

POVYS

Testování elektrokol - Slovinsko 1. den

Rok se sešel s rokem a opět jsme testovali elektrokola v praxi, v rámci cyklistického zájezdu do Slovinska, do Julských Alp. S sebou jsem si brali osvědčená elektrokola Lovelec Premium Classic a Lovelec Premium Easy. Ubytováni jsme byli v městečku Kranjska Gora, které leží v Sávské dolině v blízkosti italské a rakouské hranice. Městečkem prochází údolní cyklistická stezka vybudovaná ze zrušené železniční trati Tarvisio - Mojstrana.

Den první - údolí Vrata.
Od hotelu vyjíždíme po již zmiňované cyklostezce do Mojstrany a zde odbočujeme a podél říčky Triglavská Bistrica míříme k slapu Peričnik.

Triglavska Bistrica

V říčce Bistrica jsme uviděli mrtvého orla

Orel

což se v zápětí ukázalo jen jako dobrý vtip (byl to jen ztrouchnivělý kus stromu).
Slap Peričnik se nachází asi 7km od Mojstrany. Zde sesedáme z kol a jdeme pěšky k vodopádu. Jeho zvláštností je to, že se lze dostat až za něj.

Slap Peričnik

Odtud pokračujeme dál směrem k Aljaževovu domu. Po několika stovkách metrů přijíždíme k extrémnímu stoupání (25%). Podřazuji na nejlehčí převod a jedu, pořád, bez zastávky. Většina cyklistů sesedá, ale elektrokolo pomáhá seč může. Sice zpocený, ale relativně v pohodě dojíždím k domu.

Aljaževův dom

Výhled na nejvyšší horu oblasti - Triglav - je zamlžený, ale za chvilku se mraky trhají:

Triglav

Odtud pak čtvrthodinku pěšky k památníku padlým partyzánům:

Památník

Zpáteční cesta už byla jen odpočinková relaxace i přes nepříjemný protivítr prohánějící se údolím.